THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, March 11, 2010

Episode 3^^^Bersama Adik2 Ku.....



Blog yg tersayang.....

Cuaca hari ni panas suam2 kuku kaki je....

Seperti yang dah di plan kan, hari ni aku kene jage budak2 ni sementara umi ngan abah gi tengok konvo abang kt SACC Convec Centre.....Pening gak mule2 nk bwk budak2 ni gi mane...abang bg cadangan bawak je gi Sunway...tgk Alice In Wonderland...ish...xmo lerr....ramai org kot nnt....tiket pon blm tentu ade... So aku amek keputusan ktorang lepak area Shah Alam je....hehe....

1st aku bwk dorg jalan2 gi kt Akuarium sebelah Wet World...jalan kaki dr PKNS...hehhe...kesian Ezry kene jalan kaki...bising giler mulut die tanye tu tanye ni..huhu
Sepanjang jalan gi sane suke sangat die tgk ikan2 kat tasik tu...ade kura2 besar...blm sampai akuarium pn dah leh tgk mcm2 ikan... Sesampainye kt akuarium,excited giler budak2 ni...duk sebut2 name ikan...hahaha....comel pn ade gak kadang2...wahahaha...Kt sejam setengah gak duk kt dalam tu...ezry ngan udang die...farah plak ngan arowana die...minat beno...hhuhu....penat melayan budak2 ni... Then after akuarium ktorang berjalan patah balik..gi Plaza Alam Sentral...Jalan punye jalan,lastly sampai....Tmpt 1st ktorang tuju ialah bowling nye tempat..Best gak melayan tgk org men..ktorang x bwk stoking so aku x bg r dorg men..hehehhe...then tibe2 aku tringat kt sini sepatut nye ade tempat karoke...so aku pn msg manal tanye kt mane tempat tu...hehehe...





We've Found It!!! Amek mase 1jam nyanyi2...<<--semua dikontrol oleh ezry...x bg org nyanyi...die je nk nyanyi..haha Pastu ktorang merewang gi SACC Mall plak..da penat giler dah ni..sungguh x larat...so ktorang pn pg melepak dalam MPH Bookstore... Melalui proses bace2 ni aku dah ngantok dah..Ezry ngan Farah ni bukan men lagi seronok...mane x nye,,buku yg dorg minat sume ade..giler arhh...aku je terkapai2 sorg tgk buku yg banyak...adessss.... Lepas 1jam stengah kot kt MPH tu,umi pn call ckp event dah abesss....LEGA!!! =D i love u my adiksss!!





0 comments: