THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 9, 2010

Episode 1---TooooTTTTTT~~~

My dear blog....

Melihat keadaan hari ni, cuaca x de lah panas sangat..... Suam2 kuku je... Hati pun same cam summer...hehe...

Kelas FAR1 pagi tadi cam x caye je aku ngan Reen datang awal..haha...tu pun sebab ktorang xtau yang class start at 8.30pg...tunggu punye tunggu last2 baru ktorang tau. Yang buat agak geramnye bile tau yang Qayyum ngan Nad tau pasal class start lambat...Adess! Tapi xpe lah...bile lagi nak rase datang class awal...lagi pun da hujung sem da...=D

Abes FAR1 ktorang straight gi umah Tasha...die jemput kate nk masak... So tanpa buang masa dan duit, pg lah ktorang lunch kt umah die....dapat lerr makan....hehe....thanx Tasha... kt Iz (si Jerit) pn thanx jugak...a beri2 much thank you....mmuahh...

Ondaway balik, berkumandanglah lagu 'Paling Comel' dr radio kete Qayyum....nyanyi2...hehe...dalam hati aku pasni gi karoke mesti nyanyi lagu ni...aritu lupe lak nk nyanyi lagu ni...x terpikir pun sbenarnye...hahaha....Sesampainye kt trafic lite kt simpang 4 besaq tu,berlaku laa satu kejadian yang agak mengejutkan... kereta yg ktorang nek ni tersondol kete depan...Pergh!! Terkejut!! Terlanggar bumper kete depan!! Aisemen!!

Qayyum suh follow je kete depan tu...Last2 kete tu benti....Driver kete yg dilanggar tu pompuan...gaye cm cikgu...cikgu laa kot...tp kerek nye makkk aihhh!!....x paham ambe...tp wutever...bende da nk jadi...x de laa teruk sgt pun tp die je yang lebih...xpe lah....last2 setel luar jugak... D.O.N.E~

Masuk lak class IBM....
Dalam class ni asik aku je kene bahan...haisshhh...takpe lah...aku redha...wahahahaa....tadi sir bace ntah ape kt tapak tangan aku...99% betul ape die bace tuuuu!!!! cm xcaye gilerr.....tp tang x betul nye die cakap aku senang suke kt org tp xde org suke kt aku...wiki2...xde ke org suke kt aku??<<<---ayat poyo...hahahahaha...next monday nk present iklan yang ktorang buat...nnt aku post video tu kt sini...hehee...sir ckp kalau aku nk lagi kenal diri sendiri, die suh aku kuar dr group yg aku duk close skg ni...tp bukan tinggalkan terus...just remain close but try searching for the new environment....Hmmm??? Terfikir sejenak...mungkin betul tp aku rase dah comfort ngan dorang neh...mcmane eh?? aku nk bermimpi dulu...kot2 solution kuar dalam mimpi ke...mane tau kn?? hehehe...=p

Sir Khairul : Thanx for your 'nasihat'...really appreciate it...

Nad.Qayyum.Reen.Varman : Korang mmg best...walaupun stress,korang still best..<--bluueek

0 comments: